|
|||
|
|
Hej - ik ben op zoeg naar een Recept voor een Bamischijf zo als in de Frituur.........
Bedankt allemal Groetjes DeBokanier |
||
|
|||
|
|
morgen is die online
|
||
|
|||
|
|
|
||
|
|||
|
|
|
||
|
|||
|
|
Dank u wel
|
||
|
|||
|
|
Heb je ook resultaat geboekt? Of was die bamischijf niet te eten
|
||
|
|||
|
|
Heee Lex ben jij de eigenaar van deze site.
Jij bent wel heel snel met je antwoorden. Ik heb zelf een catering bedrijf, Edwin Smulders Catering uit Zwijndrecht Maar 1 ding wil ik nu zelf gaan doen maar is er een simpel duidelijk recept voor een gehakt bal? Kruiden snap ik zelf wel, maar hoeveel paneermeel, of melk of ei snap je. Alvast bedankt, Gr Edwin. |
||
|
|||
|
|
Ik ben de beheerder van deze site, voor alle gegevens zie onze contactgegevens
Ik heb in het receptenoverzicht gekeken maar een standaard doodnormale gehaktbal zit er inderdaad niet in, maar daar komt deze week verandering in Ik gebruik meestal de volgende hoeveelheden: een halve kilo gehakt, 2-3 eetlepels paneermeel en 1 ei. Melk is eigenlijk alleen nodig als je i.p.v. paneermeel brood gebruikt (dat moet je dan weken). Het belangrijkste komt aan het einde: met natte handen de ballen draaien en doe dat heel erg lang . Niet teveel drukken dat je de lucht er allemaal uitperst, maar de bal moet goed gesloten zijn, anders vallen ze subiet uit elkaar. |
||
|
|||
|
|
|
||
Om aan de discuddie deel te nemen moet je zijn ingelogd bij CooksUnited.nl: registreren. Als je al geregistreerd bent, dan dien je je met je inlognaam en password in te loggen: inloggen.